2 Şubat 2011- Çarş. | Selim Birsel

| 18:30-21:00|
DEPO
| Soytarı, Flanör, Bahçıvan ve Aşçı |
… Bir sabah uyandığımda banyoda sular kesikti. Koyu kırmızı tozlu yolluk halıdan yürüdüm, salona indim. Dün geceki partiden kalan boş içki şişeleri, küllüklerden taşan sigara izmaritleri, tavuk kemikleri, dökülmüş meyve suları, kurumuş kahve fincanları harabesinin arasından geçtim, pencereyi açtım. Dışarıya uzandım, havayı kokladım ve… Selim Birsel, 2010
Davetlileri:
Ali Akay, Can Altay, Adnan Yıldız
■■■
Selim Birsel 1963 yılında Belçika’da doğdu, İstanbul'da yaşıyor ve çalışıyor.
Çizim, resim, yerleştirme, fotoğraf, video, performans… gibi sanatın farklı alanlarında araştırmalar ve çalışmalar yapan sanatçı, 1990 yılından bu yana çalışmalarını ulusal ve uluslararası alanlarda sergiliyor. 1992 yılından bu yana çeşitli projelerde ve kuruluşlarda küratörlük çalışmaları gerçekleştirmiştir. 1999 yılından bu yana Sabancı Üniversitesi öğretim üyesi olup Sanat Atölyeleri dersleri vermekte.
Son sergiler: BU SERGİDİR? Lefkoşe 2011, ABBARA KADABRA, Mardin Bienali 2010, ARKA BAHÇE 2009 İstanbul (kişisel), KESİT 2009 Diyarbakır (kişisel), IN AND OUT OF ISTANBUL 2008 Philidelphia, ŞİMDİKİ ZAMAN GEÇMİŞ ZAMAN, 20 yılda uluslararası İstanbul bienalinden iz bırakanlar 2007 İstanbul, MODERN VE ÖTESİ 2007 İstanbul. Küratörlük: GAR 1995 Ankara, AÇIK ŞEHİR (Yoko Ono) 2007, BOŞ LAF ( Beyrut’tan Sanatçılar) 2008 İstanbul, ŞEBEKE 2010 Cajarc- Fransa.